Cerita Raya 2009 (2)

Selesai majlis bersalam-salaman, sesi menangkap gambar bersama seisi keluarga. Mula-mula keluarga besar, pastu keluarga kecik2..pastu gambar lelaki-lelaki bujang di dalam keluarga..ahaks..

Danial yang tetiba tunjuk perasaan tak mau tangkap gambar


Isk..Paling mencabar tangkap gambar nih..Cubaan 1


Isk..Paling mencabar tangkap gambar nih..Cubaan 2


Isk..Paling mencabar tangkap gambar nih..Cubaan 3


Isk..Paling mencabar tangkap gambar nih..Cubaan 4..Berapa banyak cubaan sampai Irfan pun dah bosan


Danial yang suka main sensorang..


Irfan mengorak langkah...


Stop tengok Danial dulu


Wat muka untuk suruh dukung sebenarnya


Family sebelah wife..Dalam gambar ada Mak, Ayah, Athirah, Atiqah, Aniq, Bukhari, Syukri, Danial, Irfan, Wife dan Aku


Pak Ngah sekeluarga


Pak cik Tan sekeluarga


Adam kira duit raya


Lelaki-lelaki bujang yang ada dalam keluarga


Anak-anak Allahyarham Mat Taib - datuk wife aku


Pas tangkap gambar apa lagi makan la..


Pas tangkap gambar apa lagi makan la..


Bestnya sandar..nak call sape tu?


Penat tu sebenarnya..Nangis je kejanya.


Raya kali nih paling banyak gambar tak jadik. Tensen gak aku. Cameraman kena praktis lagi @ kamera tuh memang berat. Ahaks. (Banyak lagi gambar. Nanti aku wat part 3).

No comments: