Selamat Hari Lahir ke 3 Danial!

30 Jun 2010 genaplah usia Danial menjangkau 3 tahun. Walaupun cakap masih kurang lagi, tapi at least banyak menda dah boleh buat. Tapi kesian, tak macam tahun lepas, Danial jatuh sakit waktu hari lahir dia. Demam panas yang amat. Amat kesian.

Cepat je dah masuk 3 tahun. Sekarang ni dah tak nak didukung. Kalau tanya "nak dukung tak", tak de respon diberi. Cuma perangai kuat sikit je la. Kalau moody, tak nak pakai baju sampai la ke sekolah. Tak de apa sangat nak tulis dah. Happy birthday Danial. Abah dengan mama sayang sangat kat Danial.

From danial & irfan

From danial & irfan

From danial & irfan

From danial & irfan

From danial & irfan

1 comment:

abunyer said...

Happy birthday... Danial... Hmmm anak pakngah pun ada yang umur macam Danial kurang bercakap serta pelat. Tapi bila dah besar... cakap mengalahkan lawyer!